• تاریخ انتشار : 1403/07/29 - 07:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 47
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

وقتی ایستادگی و رشادت تجسم می‌یابد

پیام مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت شهادت یحیی سنوار

دکتر سید احمد رضائی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات در پیامی شهادت یحیی سنوار را به محضر مقام معظم رهبری و عموم دانشگاهیان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، در متن این پیام آمده است:

رسانه‌های تصویری متعدد و شبکه‌های اجتماعی چنان ذهن ما را با اطلاعات نادرست و در هم خود بمباران می‌کنند که به حق، کنار زدن این پرده‌ها و کشف حقایق نهفته در ماجراها حتی برای خبره‌ترین افراد مسلط به حوزه‌های کاری مختلف نیز بعضاً ناممکن می‌گردد. رسانه‌های خبری تحت کنترل صهیونیست‌ها در سطح جهان و رسانه‌های فارسی‌زبان بیرون از مرزها که با بودجه دولت انگلیس و پترودلارهای برخی کشورها اداره می‌شوند طی یک سال اخیر چنان هجمه‌ای را علیه طراح عملیات غرورآفرین 7 اکتبر 2023 به راه انداخته بودند که باور به غیر از آنچه آنها در ذهن بسیاری از ما کرده بودند ناممکن می‌نمود. تقدیر الهی اما آن بود که به رغم خواست آنها پرده از همه آن دروغ‌ها برافتد و واقعیت صحنه بر همگان آشکار؛ یحیی سنوار، مردی که نه تنها در هیچ تونلی پنهان نبود که سپر انسانی گروگان‌ها و غیرنظامیان فلسطینی هم او را احاطه نکرده بود نه در هیئت زنانه که ملبس به لباس رزم در میانه میدان بود آن هم یکه و تنها بی‌هیچ محافظ و همراه، با این حال اما لحظه‌ای برای تسلیم به دشمن نیاندیشید و در آخرین نفس‌ها نیز همچون کودکان فلسطینی ایستاده برابر اشغالگران آنچه یافت را به سمت اشغالگران سرزمینش پرتاب کرد ... چنین صحنه‌هایی را در دنیای امروز شاید بتوان از شاهنامه‌ها خواند و یا در فیلم‌های حماسی به نظاره نشست گرچه تخیل نویسندگان آن فیلم‌ها هرگز به گرد شجاعت امثال یحیی سنوار هم نخواهد رسید.

یحیی سنوار نخستین رهبر فلسطینی بود که در میانه میدان نبرد و پس از شلیک آخرین تیرهایش به سمت صهیونیست‌ها توسط این قوم فاجر و تروریست از پای درآمد. اسرائیل اما باید بیندیشد که پس از هر ترور آیا شعله ایستادگی برابر اشغالگری رو به خاموشی نهاده یا نسلی جدید از قهرمانان در پی آن سر بر آورده‌اند!؟

سلامٌ علیْه یوْم ولد و یوْم یموت و یوْم یبْعث حیًّا (سوره مریم، 15)

مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه شهادت شهید بزرگ یحیی سنوار را به محضر ملت فلسطین و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین عموم دانشگاهیان عزیز تبریک و تسلیت می‌گوید.

دکتر سیداحمد رضائی

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار مرکز,اطلاعیه مرکز,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281723
احسان رزاقی
تهیه کننده

احسان رزاقی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه

چت آنلاین